onsdag 6 februari 2013

Ny Camo lina :)

Hej alla,

på fiskefronten händer det absolut ingenting just nu, det har gått 2 veckor sedan mitt sista pass och det lär dröja innan nästa turen görs...mycket tråkigt,men vädret är fortfarande för kallt, även om det har blivit en anging mildare nu. Om nångra veckor hoppas jag att öringfisket kan komma igång, så att jag har i a f en månad på mig att få upp någon öring, innan siksäsongen börjar.

Jag har beställt ny lina från ebay i England i veckan och det blev en riktigt bra produkt.


Camou heter denna fina linnan från NGT. Mycket bra och stark camo lina! Det blev 1800m 0,25mm lina. Linan sägs ha mycket mer resistens och styrka än många andra nylonlinor och priset var också riktigt bra. SÅ nu är det bara att spola på den på mina 3 baitrunner rullar och sen är även det klart.

Om en månad får jag hem mitt mäsk också, sen är det bara att köpa in mina hemliga ingredienser och hämta ut hossmokortet, sen är hela inköpslistan klar :)

/Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar