torsdag 15 november 2012

Tidig Julpresent :)

Hej alla,

nu har tomten redan kikat förbi hemma hos mig och lämnat den nya fiskevågen.


Tempi kollade genast om den var godkänd och lämnade sedan vågen över till pappa. Jag kontrollvägde den sedan runt 50 gånger med lite olika vikter och vöägde mot en 1grams brevvåg. Denna Electro Samson går upp till 10kg och har 10grams intervall, så den rundade av eller upp men visade alla 50 gånger rätt vikt! riktigt härligt att äger en våg som visar exakt vikt igen, efter Berkley besvikelsen...Electro Samson förblir min absoluta favorit och 10grams intervall känns helt ok för alla mina målarter nästa år!

Jag hittade denna på Amazon i England och gav 580kr inklusive frakt, riktigt bra pris och en tidig julklapp :)

/Braxmax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar